Eikö Authenticator -sovellus toimi tai vaihdoitko puhelinta?
Jos vanha puhelimesi ei ole käytössä tai Authenticator-sovellus ei toimi, etkä pääse siksi kirjautumaan Jamkin palveluihin, tulee vahvan tunnistautumisen asetukset nollata ja määrittää uudelleen. Nollaus edellyttää henkilöllisyyden varmentamista.
Voit tehdä tehdä tarvittavat toimenpiteet omatoimisesti näin:
- Kirjaudu verkkopankkitunnuksella tai mobiilivarmenteella osoitteessa tunnistus.jamk.fi
- Valitse kirjautumisen jälkeen “MFA resetointi” ja vahvista nollaus.
- Odota hetki, että tiedot päivittyvät järjestelmien välillä (max. 10 min) ja jatka kirjautumalla M365:een osoitteessa m365.jamk.fi ja noudata sieltä tulevia ohjeita.
- Huom! Kirjaudu sähköpostiosoitteella (pelkkä tunnus ei riitä).
Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnusta, tai et muusta syystä voi noudattaa ohjeita, ota yhteyttä Helpdeskiin.