Eikö Authenticator -sovellus toimi tai vaihdoitko puhelinta?

Jos vanha puhelimesi ei ole käytössä tai Authenticator-sovellus ei toimi, etkä pääse siksi kirjautumaan Jamkin palveluihin, tulee vahvan tunnistautumisen asetukset nollata ja määrittää uudelleen. Nollaus edellyttää henkilöllisyyden varmentamista.

Voit tehdä tehdä tarvittavat toimenpiteet omatoimisesti näin:

  1. Kirjaudu verkkopankkitunnuksella tai mobiilivarmenteella osoitteessa https://tunnistus.jamk.fi
  2. Valitse kirjautumisen jälkeen “MFA resetointi” ja vahvista nollaus.
  3. Odota hetki, että tiedot päivittyvät järjestelmien välillä (max. 10 min) ja jatka kirjautumalla M365:een osoitteessa https://m365.jamk.fi ja noudata sieltä tulevia ohjeita.
    • Huom! Kirjaudu sähköpostiosoitteella (pelkkä tunnus ei riitä).

Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnusta, tai et muusta syystä voi noudattaa ohjeita, ota yhteyttä Helpdeskiin.