Eikö Authenticator -sovellus toimi tai vaihdoitko puhelinta?

Jos vanha puhelimesi on vaihtunut tai Authenticator-sovellus ei muusta syystä toimi, tulee vahvan tunnistautumisen asetukset nollata ja määrittää uudelleen. Nollaus edellyttää henkilöllisyyden varmentamista.

Voit nollata MFA asetukset itse:

  1. Kirjaudu verkkopankkitunnuksella tai mobiilivarmenteella osoitteessa tunnistus.jamk.fi
  2. Valitse kirjautumisen jälkeen ”MFA resetointi” ja vahvista nollaus.
  3. Odota hetki, että tiedot päivittyvät järjestelmien välillä (max. 10 min) ja jatka kirjautumalla M365:een osoitteessa m365.jamk.fi ja noudata sieltä tulevia ohjeita.
    • Huom! Kirjaudu sähköpostiosoitteella (pelkkä tunnus ei riitä).
    • Ohjeet Authenticatoriin käyttöönottoon nollauksen jälkeen löydät erillisestä ohjeesta

Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnusta, tai et muusta syystä voi noudattaa ohjeita, ota yhteyttä Helpdeskiin.

Toisten organisaatioiden vierailijatilit

Mikäli sinut on kutsuttu Jamkin järjestelmiin toisen organisaation tunnuksella eli vierailijatunnuksella, ole yhteydessä MFA ongelmiin liittyen sähköpostitse support(a)jamk.fi. Lähetäthän yhteydenottopyynnön siitä sähköpostiosoitteesta, jolla sinut on lisätty Jamkiin vierailijaksi