Apua ongelmatilanteisiin

Tekninen ongelma tentissä

Jamkin Helpdesk voi auttaa vain seuraavissa teknisissä ongelmissa: tenttikone ei käynnisty, näyttö ei toimi.

Helpdeskin sijainti ja aukioloajat. Lauantaisin ja loma-aikoina Helpdesk-tukea ei ole saatavilla. Jos muina aikoina tenttijärjestelmässä tulee yli viisi minuuttia kestävä häiriö, kirjaudu ulos koneelta, poistu Examstudiosta, ota yhteyttä opettajaan ja selvitä tilanne. Kirjaston henkilökunta ei voi auttaa EXAMiin liittyvissä ongelmissa, sillä heillä ei ole pääsyä EXAM-tenttijärjestelmään eikä Examstudion ovilukitusjärjestelmään.

Muissa kuin tenttitietokoneen teknisissä ongelmissa sinun tulee ottaa yhteys tenttiä järjestävään opettajaan:

EXAM-tuki

  • Examstudion ovilukitukseen liittyvä tuki: Jamk vahtimestaripalvelut
  • Examstudion koneiden tekninen tuki: Jamk Help (ei EXAM-järjestelmän tukea)
  • EXAM-järjestelmän tuki opettajille: verkkopedagogiikan suunnittelijat
  • EXAM Teams-kanava henkilöstölle