Kysy – me autamme

Moodleen liittyvissä kysymyksissä kannattaa kääntyä ensisijaisesti oman yksikön verkkopedagogiikan suunnittelijan puoleen. Teknisissä ongelmissa voi myös jättää palvelupyynnön Helpdeskiin. Palvelupyyntöihin vastataan mahdollisimman pian.

Opiskelijat ottavat Moodleen liittyvissä kysymyksissä ensisijaisesti yhteyttä opettajaan, joka ottaa tarvittaessa yhteyttä verkkopedagogiikan suunnittelijaan tai Helpdeskiin.

Opiskelijoille on tehty Moodlen käytön harjoittelua varten itsenäisesti suoritettava perehtymispaketti, jonka löytää Jamkin Moodlesta hakemalla sitä kurssin nimellä Opiskelijan Moodle-perehdytys.

Moodle-tiedotus

Ajankohtaisista Moodle-asioista tiedotetaan Helpdeskin uutisissa, Jamkin intran uutisissa, Moodlen kirjautumissivun yläbannerissa sekä opettajille tarkoitetussa Verkko-opetus (ät) Jamk -Teams-ryhmässä.

Jos Moodle ei toimi, tarkista ensin Jamkin Helpin ajankohtaisista tiedotteista, onko Moodlessa vikatilanne tai käyttökatko. Päivityksiin liittyvistä käyttökatkoista tiedotetaan ennakkoon Moodlen kirjautumissivun yläbannerissa.