14 Ongelmia?
1. Kokeile vaihtaa internet-selainta
Tweb toimii kaikilla yleisimmillä selaimilla (HUOM! ei enää käyttöä Internet Explorerilla, kyseinen selain poistunut käytöstä). Älä käytä selaimen omia painikkeita, kuten Edellinen– ja Seuraava -painikkeita. Myöskään hiiren kaksoisklikkaus tai Enter– painike eivät siirrä sinua seuraavaan vaiheeseen, vaan Twebissä on käytettävä sen omia painikkeita ja toimintoja siirtymisessä.
2. Tarkasta yhteytesi
Työskentelethän Jamkin verkossa? Kotoa ja työmatkoilla – kun jokin verkkoyhteys on saatavilla – Twebiä voi käyttää vain etäyhteyden avulla. Lue lisää etäyhteydestä.
3. Asiakirjat eivät avaudu luettavaksi
Tarkista, estääkö selaimesi ponnahdusikkunoiden avautumisen Twebin osoitteesta. Mikäli estää, näet painettuasi ”Näytä tiedosto” -painiketta selaimen osoiterivin oikeassa laidassa punaisen merkin osoituksena siitä, että selain esti ponnahdusikkunaa avautumasta. Paina kyseistä punaista merkkiä, ja salli ponnahdusikkunoiden avautuminen Twebin osoitteesta.
4. Tweb Apila ei löydy – lisäosan palauttaminen
Olet asentanut Tweb Apilan, mutta sitä ei sähköpostissasi näy Apuohjelmat-välilehdellä:
Avaa Outlookin tiedosto-valikosta COM-apuohjelmien hallinta, valitse OutlookApilaAddin ja avaa asetukset-valikko. Valitse ”Ota tämä apuohjelma aina käyttöön”.
5. Sisällöllinen ongelma
Ole yhteydessä yksikkösi/tukipalvelusi asiakirjahallinnon yhteyshenkilöön tai asianhallinnan asiantuntijaan.
Asiakirjahallinnon yhteyshenkilöt
6. Tekninen ongelma
Jätä palvelupyyntö Jamkin Helpdeskiin.